زرینچه: در بازی استقلال و الاتفاق نام ایران در میان است
نوشته شده توسط : lsdf

'جواد زرینچه' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از هواداران انتظار داریم با حضور پرشمار خود در ورزشگاه آزادی و حمایت پرشور از نماینده فوتبال كشورمان، اعضای تیم استقلال ایران را برای برتری مقابل نماینده عربستان بیش از پیش ترغیب كنند.

وی با بیان اینكه كادر فنی تیم فوتبال استقلال با آنالیز دقیق تیم الاتفاق، تدابیر ویژه ای برای این دیدار اندیشیده است و شناخت مطلوبی از این تیم دارد ، خاطر نشان كرد: در صورتی كه بازیكنان بتوانند تدابیر كادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا و بازیكنان تاثیرگذار تیم حریف را مهار كنند، به طور حتم در این دیدار حساس به برتری خواهیم رسید.

مشاور فنی باشگاه استقلال ادامه داد: بازیكنان تیم فوتبال استقلال در دیدار قبلی خود مقابل ذوب آهن عملكرد مطلوب تری نسبت به بازی های گذشته داشتند و با انگیزه زیادی مقابل تیم الاتفاق عربستان صف آرایی خواهند كرد.

زرینچه با اشاره مصدومیت چند بازیكن مطرح استقلال شامل 'میلاد میداووی'، 'آندرانیك تیموریان'، 'مجتبی جباری' و 'فریدون زندی' گفت: متاسفانه در این برهه حساس تیم استقلال متحمل آسیب دیدگی چند بازیكن مطرح خود شد.

وی تصریح كرد: برای باشگاه استقلال سلامتی بازیكنان از هر چیز دیگر مهم است و تا زمانی كه بازیكنان از بند مصدومیت رها نشوند در تركیب تیم قرار نخواهند گرفت.

مشاور فنی باشگاه استقلال خاطر نشان كرد: بی شك بازیكنانی كه جایگزین این نفرات در بازی مقابل الاتفاق می شوند انگیزه زیادی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های خود و موفقیت تیم استقلال دارند.

تیم فوتبال استقلال ایران ساعت 17 و 20 دقیقه روز شنبه 29 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم الاتفاق عربستان خواهد رفت.

7537**1553





:: برچسب‌ها: تورنتو , بهار , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: